HINNASTO

Teoriaopetus

Teoriatunnit (etäyhteydellä)

• Liikenteen perusteet (EAS)
  • Henkilöauton perusteet
  • Riskikoulutus (B)
  • Mopon ja mopoauton perusteet
  • Moottoripyörän perusteet
  • A1 -> A2  korotus
  • A2 -> A  korotus

10€/h

Teoriakoeharjoittelun materiaali

Teoriaharjoittelumateriaalilla voit harjoitella teoriakokeeseen, sekä opiskella ajokorttiluokkaan (Am120 ja B) sisältyviä asioita sähköisestä oppikirjasta. Lisenssi sisältää kaikki ajokorttiluokat.

Mopon ja traktorin ajo-oikeus

Valittavana kolme suoritusreittiä:

• Huoleton 449€
  • Vähän työtä 140€
  • Aktiivinen 65€

myös tuntiveloitus sopimuksen mukaan 60€h (käsittelykoe harj. yms.)

Ajo-opetus

Liikenneopetus

Voit ostaa yksittäisiä ajotunteja autokoulusta, vaikka ajattaisitkin opetusluvalla.

• Aloitustunnit (käsittely, liikkeellelähtö)
  • Risteysajon perusteet
  • Maantieajon perusteet
  • Kaupunkiajo  yms.

60€/h

Riskientunnistamiskoulutus

Riskikoulutus eli riskientunnistamiskoulutus (RTK) on pakollinen kaikille henkilöauton ajokorttia suorittaville. Sisältää 4 virtuaaliteoriatuntia sekä 4 ajotuntia autokoulun ajoneuvolla.

(Järjestämme koulutusta vain syyskuun alusta maaliskuun loppuun)
 KAUDEN KOULUTUKSET TÄYNNÄ !!

Moottoripyörän ajo-oikeus (A1, A2,A)

A1-luokan ikäraja on 16 vuotta ja A2-luokan ikäraja 18 vuotta. A-luokan ikäraja on 24 vuotta, jos ajokortti suoritetaan kuljettajantutkinnolla ensimmäisenä moottoripyöräluokkana.

Sisältää: teoriakoeharjoittelun materiaalin, sekä ajo-opetuksen autokoulun kalustolla (5h)

Moottoripyörän ajo-oikeuden korotus (A1->A2, A2->A)

- Jos olet vähintään 18-vuotias ja sinulla on A1-luokan kortti, joka saatu kaksi vuotta aikaisemmin, voit korottaa A1-luokan ajokortista A2-luokkaan

- Jos olet vähintään 20-vuotias ja sinulla on A2-luokan kortti, joka saatu vähintään kaksi vuotta aikaisemmin, voit korottaa A2-luokan ajokortista A-luokkaan.

Sisältää: 7 tuntia, josta 2 tuntia teoriaopetusta ja 5 tuntia ajo-opetusta